środa, 2 marca 2011

Mocno przetrenowany Luty.

Podsumowując miniony miesiąc zrobiłem kawał dobrej roboty! Przebiegałem w sumie 392,5km. co napawa mnie optymizmem i dalszą chęcią do jeszcze cięższej pracy. Rozkładając mój lutowy kilometraż wygląda to mniej więcej tak:
B0-50,8km
BR-112km
B1-72km
B2-40,5km
B3-21km
B4 i B5-30,5km
B6 i B7(rytmy)-6,9km
B8(SB)-A-1,3km, C-1,4km, W-0,7km, PPG-4,2km
TT(trening techniczny)-51,9km
Ten miesiąc uważam za bardzo intensywny. Jestem bardzo zadowolony, ponieważ w tym miesiącu miałem okazję biegać bardzo dużo na mapę co daję mi naprawdę masę pozytywnej energii.
Mimo, że obóz minął tydzień temu to nadal czuję zmęczenie, troszkę mnie to demotywuję, ale mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu wszystko się unormuję. Nie pozostaje mi nic innego jak cieżko trenować i czekać na efekty tego ogromnego zmęczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz