niedziela, 13 listopada 2011

Koniec tego dobrego...

Jutro wznawiam treningi po trzy tygodniowym roztrenowaniu. Z jednej strony to bardzo się cieszę bo jestem już strasznie głodny biegania, a z drugiej jeszcze bym troszkę odpoczął. Wydaję mi się jednak, że to dobre posunięcie rozpocząć już się przygotowywać do sezonu. Mam nie całe trzy tygodnie żeby troszkę przygotować się do obozu w Zakopanem na który wybieram się już 1 grudnia.
Jeśli chodzi o miniony sezon to nie jestem z niego zadowolony, ponieważ:
-zdobyłem tylko dwa medale na MP (long i sztafety),
-miałem nie przyjemność mieć starcie z przetrenowaniem organizmu przez co nie pojechałem na EYOC'a,
-fatalnie biegało mi się przez najważniejszy okres sezonu: czerwiec.
Natomiast było kilka pozytywnych stron:
-dobre występy na 75% sprintach w których startowałem,
świetne samopoczucie i dobre przygotowanie od września: super mi się biegało!
-ogromne doświadczenie jakie zdobyłem podczas prawie 3tyg. w Czechach, 2tyg. we Francji, tyg. w Szwecji i kilku bardzo fajnych obozów w Polsce.
Na ten czas mam od początku lutego przebiegane 1900km, więc od listopada zrobiłem ok. 2500-2700km niestety nie jestem w stanie podać dokładnego podsumowania od początku sezonu bo w lutym zmieniłem trenera i wszystko się pozmieniało.
A od jutra zaczynam przygotowania, które zapowiadają się obiecująco, ponieważ już w grudniu będę na wcześniej zapowiedzianym obozie w Zakopanem, pod koniec grudnia jadę na obóz sylwestrowy do Sztutowa, następnie w styczniu obóz w Jagniątkowie lub Przesiece, potem obóz wielkanocny w Szwecji, także troszkę tego jest :-) a kto wie, może dojdzie do tego jakiś obóz kadrowy??? Tak czy inaczej od jutra zaczynamy!
I chciałem podziękować Witkowi za nocleg i ugoszczenie mnie podczas mojego krótkiego pobytu w Łodzi :) i oczywiście wszystkim Łodzianom, którzy byli dla mnie bardzo mili :) muszę powiedzieć, że zdecydowanie na razie starczy mi rozrywek, wykorzystałem roztrenowanie w 200%, zdecydowanie, aż za bardzo je wykorzystałem, teraz już muszę skupić się tylko na jednym i krok po kroku realizować sobie postawione cele!

3 komentarze:

  1. cała przyjemność po mojej stronie:)
    powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciukole za Ciebie!
    p.s. łódź w tym tygodniu była zdecydowanie towarzysko-orientacyjnym centrum kraju. bardzo nam miło! a zainteresowani potwierdzą.d
    pozdro
    charuba

    OdpowiedzUsuń